Müügitingimused

Üldtingimused

  1. Käesolevad müügitingimused kehtivad airily.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe airily.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Airily OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
  2. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
  3. Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
  4. Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu. 

Hinnad

  1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.
  2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

Tellimuse vormistamine

  1. Valige välja sobilikud tooted ning lisage need ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks sisenege ostukorvi.
  3. Täitke ära isikuandmed ning valige endale meelepärane transpordi- ja makseviis.
  4. Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.

Kaupade transport

  1. Pärast müügitingimuste jõustumist komplekteerib E-pood tellimuse 1 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikafirmale.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad müügilepingu jõustumise hetkest.

Kaupade tagastamine

  1. E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
  2. Tagastatav toode peab olema komplektne.
  3. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama vastavasisulise avalduse e-post aadressile airilyinfo@gmail.com.
  4. Lepingust taganemisel tuleb Kliendil Kaup 14 päeva jooksul Müüjale tagastada.
  5. Müüja kohustub 14 päeva jooksul pärast avalduse kättesaamist hüvitama tagastatud Kauba eest tasutud summa samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale
  6. Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud. 

Vääramatu jõud

  1. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
  2. E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest. 

Pretensioonide esitamise kord

  1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
  2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
  3. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist. 

Isikuandmete kaitse

  1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
  2. Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
  3. E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.

Autorikaitse

  1. Kõik intellektuaalne vara Müüja E-poes ja sotsiaalmeedia kanalites on Müüja omand ja kaitstud autoriõiguse seadusega.
  2. Intellektuaalse omandi kasutamine ilma autori nõusolekuta on keelatud.